יו"ר ש"ס אריה דרעי: "יש חילוקי דעות עם נתניהו"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר ש"ס אריה דרעי: "יש חילוקי דעות עם נתניהו"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי בריאיון לאבי מימרן ב"ועידת קול חי" לקראת הבחירות לכנסת ה – 25: "ליברמן העלה מחירים בשתייה מתוקה ובחד פעמי, זה העביר מסר לתעשיינים ומשם התחילה עליית המחירים" | וגם: מה הגיב דרעי על ההסתה של ברקוביץ' כנגד המגזר החרדי? | הריאיון המלא

    צילום: עובדיה כלימי
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס דרעי התארח הערב בוועידת קול חי ואמר בריאיון לאבי מימרן: "הכל יכול להשתנות בשעה האחרונה של סגירת הקלפיות. מיום רביעי שעבר פעילים שלנו עוברים בית בית, חלק גדול מהם זה אנשים שלא הצביעו פעם קודמת" פתח דרעי.

    "ליברמן התנהל באכזריות ובחוסר חמלה, היה כסף בקופת המדינה, למה הוא לא יכל לקחת מיליארד שקל ולהטעין לעניים את הכרטיסים?" תהה דרעי.

    "עוד לפני שפוטין חשב להיכנס לאוקראינה, ליברמן העלה מחירים בשתייה מתוקה ובחד פעמי, זה העביר מסר לתעשיינים ומשם התחילה עליית המחירים".

    "נתניהו הוא הכי מבין בכלכלה מבין הפוליטיקאים כיום. יש לנו כמה חילוקי דעות בתחום. אבל אני אמרתי לו שהוא ידאג לכלכלה חזקה, והייטק לסייבר ולכל מה שצריך, וש"ס תדאג גם לחלשים. זה השילוב הכי טוב שיכול להיות".

    "הרב עובדיה אמר לנתניהו שש"ס זו המזוזה של הליכוד, זו לא סתם הברקה, רואים את זה. ש"ס דואגת שהליכוד יהיה יותר יהודי" כך דרעי.

    על הקולות מקרב קהילת חב"ד אמר: "בחב"ד נאמנים למה שהרבי אמר להצביע למפלגה החרדית ביותר. הם רואים ששס זה אי של יציבות, מפלגה חרדית מאוחדת שנאבקת על כל מה שהרבי רצה. בחב"ד אין הבדלים של אשכנזים וספרדים".

    דרעי התייחס למריבות בתוך הגוש ואמר: "הנחתי את החכי"ם שלנו לא להיכנס לוויכוחים בתוך הגוש. שלא יבזבזו אנרגיות על מלחמות מיותרות, שיילחמו בכל הכח בשמאל".

    "יהדות התורה צריכה להביא את כל הציבור האשכנזי, ושס צריכה להביא את כל הציבור הספרדי. אני לא מצליח להבין מי שלא הולך להצביע אחרי כל מה שהיה השנה" אמר דרעי.

    "פעם מישהו פגע בי" שיתף דרעי סיפור אישי, "זה היה מישהו חשוב. שיתפתי את צערי עם מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי, הוא אמר לי שכמו שלא מתייחסים לחתול ברחוב כך לא להתייחס אליו"

    "אני אומר את זה על ברקוביץ', אבל אני רק מבקש סליחה מהחתול, הוא פחות ממנו" אמר דרעי.

    על זליגת הקולות לבן גביר אמר: "מפלגה שהיא לא הולכת עם גדולי התורה אי אפשר לסמוך עליהם. ראינו בעבר איך מפלגות כאלו הפרו הבטחות".

    דרעי ענה לשאלת מאזין שטען שהוא מתקשה להצביע לש"ס על רקע זה שלא עזרו מספיק עם הנסיעה לאומן בשנת הקורונה: "אני הייתי מהראשונים שהיו באומן, הציון היה בתוך שני בתים של גויים. הייתה לי את הזכות לפדות את הבתים האלו שהם רצו 60 אלף דולר לכל אחד. הייתה שנה של קורונה, וגמזו שלח מכתב שא יכניסו יהודים, שאני ממש לא הסכמתי איתו, אבל המצב לא היה בשליטתנו. לחסידי ברסלב אין בית יותר טוב מש"ס".



    0 תגובות